fredag 13. april 2012

For ett par dager siden fikk jeg en Award fra bloggen Vallerskogen.
Kjempe koselig, sånt gleder=)




 Awarden fungerer slik.

1. Du skal linke tilbake til den man mottok awarden fra.
2. Du skal sende den videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 følgere.
3. Du skal svare på 5 spørsmål.

Awarden er selvfølgelig helt frivillig.

  Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg ville
Jeg elsker alt som er vakkert, bilder, grafisk design, interiør  you name it!!!

Hvilke blogger følger du? 
Leser veldig mange blogger, kommer litt an på humøret.
Men de jeg er mest inne på er vell...
Bare å legge igjen en komment om du har en blogg eller inspirerende side å anbefale=)

Hva er favoritt fargen din? 
 Sennepeps gul er en farge jeg alltid har likt.
Grønn, blå og rosa er ikke så verst det heller.

Hva er favoritt filmen din?
Kan ikke skryte på meg en veldig film interesse, men Titanic er blant favorittene.
 Ellers foretrekker jeg realistiske filmer.

Hvilke land drømmer du om å besøke?
ELSKER å reise!!!
Har en drøm om å reise til Tokyo.
Gidder ikke å ramse opp alle steder jeg vill til eller tilbake til.
Er stortsett overalt!
Jeg sender min Award videre til disse 5 bloggene.'
Det er en bra måte å oppdage nye blogger som enda ikke er så store å kjente=)

1 kommentar: